Las Vegas - Cedar city - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van René Klasen - WaarBenJij.nu Las Vegas - Cedar city - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van René Klasen - WaarBenJij.nu

Las Vegas - Cedar city

Door: René

Blijf op de hoogte en volg René

24 Juli 2010 | Verenigde Staten, Cedar City

De twee meiden hebben gisteren in hun reisverslag de ervaringen van een dag Las Vegas gedeeld en vandaag mag ik weer kort verslag doen van deze dag.

Dat wordt dan een heel kort verslag, want alles wat we gedaan hebben is ons verplaatsen van Las Vegas naar Cedar City in Utah. De bloedstollend mooie natuur waar we onderweg doorheen zijn gereden is zeker het vermelden waard. Veelkleurige zandsteenformaties, uitgeslepen door water dat hier in een ver verleden uitbundig heeft gestroomd,zijn van een uitbundige schoonheid. En het sturen van zo'n 30feet camper krijgt over de bochtige wegen een heel andere dimensie.

De meiden hebben een groot deel van de reis geslapen.

Halverwege de middag arriveerden we bij de KOA kampground van Cedar city. Een eenvoudige camping die van veel gemakken is voorzien.

We blijven hier één nacht. Dan rijden we door naar Bryce Canyon een van de vele natuurgebieden die Amerika rijk is.

Morgen meer...