Een wereldreis in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van René Klasen - WaarBenJij.nu Een wereldreis in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van René Klasen - WaarBenJij.nu

Een wereldreis in Las Vegas

Door: Sanne en Madelon

Blijf op de hoogte en volg René

23 Juli 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

We hadden een route uitgestippeld en je kunt wel zeggen dat we een wereldreis hebben gemaakt. De gondels van Venetie, in Parijs de Eiffeltoren en de Arc de Triompf gezien, New York zijn vrijheidsbeeld, ofwel Las Vegas Boulevard.

Gloeiend Heet Heet Heet, warm was al te zacht uitgedrukt. Madelon loopt over straat en verbrandt letterlijk haar voeten door haar schoenen heen. Sanne probeerde door de warmte half naakt over straat te gaan, maar na drie keer nagefloten te zijn deed ze toch maar haar shirt aan.

Tja, voor die warmte is helaas maar een oplossing, zo veel mogelijk casino's en winkels binnengaan.
Heel veel water was het enige wat ons buiten nog kon redden.

Maar waar we achterkwamen is dat toen we het fashion center binnen liepen wij, Sanne en Madelon, weer energie kregen en er een lach op ons gezicht verscheen. De dollars kregen een eigen wil en waaiden uit onze zakken. Forever 21 'de' winkel waar Madelon echt naar toe wilde riep ons en hield ons een uur binnen. En zo zijn er weer veel nieuwe kleren binnen in de camper beland.

Speciaal voor Opa Sjouke is dit berichtje geschreven door Sanne en Madelon!

greets en have fun met het lezen van de verdere reisverslagen.

• 24 Juli 2010 - 08:06

Marianne:

Ik lees het al, jullie hebben toch nog wel VOLWASSEN-begeleiding nodig op deze reis.
    En "forever 21", zover zijn jullie toch nog niet?
    Genieten kan op vele manieren, een wijze raad van dit persoon boven de 21.
    Have fun!

• 25 Juli 2010 - 13:29

Denise Van Kempen:

Leuk zo te lezen wat jullie gedaan hebben, zijn jullie ook 's avonds op de strip geweest? Veel dingen komen mij bekent voor van vorig jaar :) Je kan daar inderdaad erg leuk winkelen en wij hadden 46 graden overdag en 's nachts 36 niet uit te houden dus ;)
    Veel plezier nog!
    Groetjes Denise