Een relaxte dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van René Klasen - WaarBenJij.nu Een relaxte dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van René Klasen - WaarBenJij.nu

Een relaxte dag

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg René

07 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Zo'n bijna laatste dag is altijd een beetje onwerkelijk. De wetenschap dat de week bijna over is en toch de resterende tijd nog zo goed mogelijk willen volmaken voelt een beetje vreemd.

Vanmorgen hebben we eerst Altootje naar huis gebracht. Omdat het vandaag Goede vrijdag is en de mensen hier allemaal vrij hebben, moesten we helemaal naar het vliegveld rijden. Dat kostte ons wel een kwartier. Ik heb al eerder geschreven dat we hier in een soort Madurodamwereld terecht zijn gekomen wat afstanden betreft.

De rest van de dag hebben we in ledigheid doorgebracht. Koffie drinken en staren over de zee bij het Marriot, 's middags aan het zwembad liggen en een beetje sporten in ons eigen hotel en 's avonds weer lekker de tijd genomen om van ons laatste avondmaal te genieten, onderwijl lekker over de zee staren en zitten mijmeren. Mijmeren valt bij mij in de zelfde categorie als heugemeug en lurven. Maar ik kan het aanbevelen. De serene rust die over je komt als je uitkijkend over de onmetelijke oceaan geniet van de herinneringen aan de dingen die we hier gezien en meegemaakt hebben voelt prima.

Om dat gevoel een beetje te kunnen vasthouden heb ik met mijn BlackBerry een paar foto's van het strand bij avondschemer gemaakt. Die kan ik dan oproepen op momenten dat de rust ver te zoeken is.

Morgenavond reizen we naar huis. Maar voor het zover is hebben we nog de hele dag om activiteiten te ondernemen. We gaan nog een paar uur naar Willemstad om te shoppen.

Dank dat jullie onze reis hebben willen volgen en dank voor de reacties die we hebben gekregen op onze verhalen. Na morgen krijgen jullie de uitgebreide verhalen uit onze eigen monden te horen.

Vanuit Curaçao: over en sluiten.

• 07 April 2012 - 07:07

Paul:

Luitjes, wij hebben in ieder geval genoten van jullie verhalen, al zijn we stiekum ook wel een beetje jaloers. Wat een geweldige belevenis. De foto's zijn ook geweldig. Goede reis en tot gauw.

• 07 April 2012 - 09:53

Papa En Mama:

Lieve kinderen.

Fijn dat jullie genieten en wij wensen jullie weer een fijne thuiskomst.
    Laat even horen dat je weer thuis bent.
    Liefs en groetjes van papa en mama.

• 07 April 2012 - 19:52

Petra:

Hoi Hoi,
    Ja en dan zit de reis erbijna op, ik vond het geweldig om jullie te volgen, ik wens jullie een goede reis naar het koude Holland en tot gauw!!!