De reis is begonnen - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van René Klasen - WaarBenJij.nu De reis is begonnen - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van René Klasen - WaarBenJij.nu

De reis is begonnen

Door: René Klasen

Blijf op de hoogte en volg René

21 Juli 2010 | Verenigde Staten, Barstow

Gisteren een lange reisdag gehad. 24 uur aan een stuk doorgehaald voordat we eindelijk een bed zagen. En dan vind ik slapen nog moeilijk vanwege het tijds-verschil. Mijn lichaam moet snel overschakelen op een ander bio-ritme en dat kost even.

Sanne en Jenny hadden prima geslapen. Alleen werd Jenny vanmorgen wakker met een knallende hoofdpijn. Het paracetamolletje dat ze slikte tegen de pijn kwam net zo hard weer terug. Slecht begin van de dag.

De Cruise America ophaalservice was ruim op tijd, zodat we snel met de camper op pad konden.Eerst voor 119 dollar benzine getankt en daarna op zoek naar een supermarkt om proviand in te slaan. Daarna als de gesmeerde bliksem naar het vliegveld om Madelon op te halen. Dat liep allemaal precies zoals het lopen moest. De vlucht van Madelon was wat vertraagd, dus wij waren precies op tijd.

Daarna zijn we gaan rijden. Het idee was om deze eerste dag niet te veel kilometers te maken. Dat liep wat anders. Uiteindelijk zijn we in Barstow,halverwege Los Angeles en Las Vegas terecht gekomen. Veel verder dan ik had durven dromen.

Morgen rijden we eerst naar Gallico, de ghost town en daarna door naar Las Vegas, waar we drie nachten hebben geboekt op RV park Oasis. Een super de luxe camping die vorige keer prima is bevallen en die van alle gemakken is voorzien.

Morgen meer en ook wat foto's

• 21 Juli 2010 - 05:15

Paulus:

Hé Rene, vanochtend het mailtje gevonden dat je een update had gedaan. Dat werk dus prima. Hier is een (kleine) kink in de kabel gekomen. Johan z'n vader is opgenomen in het ZH en krijgt (heel) misschien een pacemaker. In dat geval vertrekken de Noppes waarschijnlijk later. Vandaag krijgen we meer info. Jullie in ieder geval veel plezier in Vegas.
    Groetjes van ons allen

• 21 Juli 2010 - 09:30

Marianne:

leuk om jullie zo te volgen via dit reisverslag. Hoop dat alle jetlagverschijnselen snel verdwenen zijn en dat de geesten jullie niet zullen achtervolgen.

groeten van de Kempen

• 21 Juli 2010 - 09:40

Opa Oma Papa Mama:

Wat leuk op deze manier op de hoogte te worden gehouden.Goed te weten dat alles zo goed verlopen is.
    Geniet met volle teugen,wij zullen jullie volgen vanuit een tropisch Appelscha,
    Tot een volgende keer.

• 21 Juli 2010 - 14:22

Marleen:

Hai hai, als ik dit lees krijg ik er ook wel zin in, behalve de perikelen van Jenny natuurlijk.
    Zoals je miss van Sanne al gehoord heb hebben wij wat vertraging op gelopen met op vakantie gaan. De vader van Jo heeft vanmiddag een pacemaker gekregen en dit was niet gepland. Het gaat weer redelijk tot goed met hem dus \oals het ernaar uit ziet vertrekken we met een dag vertraging.
    We horen weer van jullie
    Dikke kus van ons en veel plezier.