Een 'stenen' dagje - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van René Klasen - WaarBenJij.nu Een 'stenen' dagje - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van René Klasen - WaarBenJij.nu

Een 'stenen' dagje

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg René

27 Juli 2010 | Verenigde Staten, Page

Een tour met een indiaan in een jeep, wat wil je nog meer?

Met de Jeep gingen we door de woestijn naar de Antelope canyon, nu snap ik dat jullie graag willen weten wat dat was, en hoe het was. Nou ik ga het zo goed mogelijk proberen te beschrijven maar dat kan nog wel eens lastig worden. Als je daar stond, keek je eigenlijk een grot in, maar wel een grot die bestaat uit van die grote bruine heuvels versteend zand.

Met een Indiaan die ons vertelde wanneer we de mooiste foto's konden maken, en ons informatie gaf over de Antelope canyon. Het was rond 11:30, de beste tijd omdat de zon recht boven de grot hing.

Als je in de grot stond kwam de zon tussen de spleten door, de straal van de zon viel dan op het zand. Wanneer onze leuke indanen meneer met zand omhoog ging gooien zag je een enorme mooie stofwolk bij het zonlicht. Erg indrukwekkend was het dus.