Duitsland vs Spanje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van René Klasen - WaarBenJij.nu Duitsland vs Spanje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van René Klasen - WaarBenJij.nu

Duitsland vs Spanje

Door: René Klasen

Blijf op de hoogte en volg René

07 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Nee, nog steeds geen reisverslag, maar de voorbereidingen beginnen wel steeds vastere vormen aan te nemen.

Gisteren ben ik met MAPQUEST bezig geweest, een routeplanner waarmee je echt hele trips kunt plannen. Al uitproberend heb ik een rondje van zo'n 3000 km uitgezet. Dit rondje begint uiteraard in Los Angeles en voert ons via Las Vegas verder naar het oosten, langs veel bekende parken.

Namen als Bryce Canyon, Zion national park, Petrified forest en Antelope canyon bestaan nu alleen nog als verhalen en foto's op het internet en prikkelen de verbeelding, maar over een week of twee hoop ik dat wij er lopen en met eigen ogen kunnen zien of de verhalen zwaar overdreven zijn of dat onze stoutste verwachtingen worden overtroffen.

Ik hoop dat we de geuren kunnen opsnuiven en net als vijf jaar geleden overweldigd worden door de schoonheid van de natuur.

• 15 Juli 2010 - 14:41

Nienke:

Leuk deze site, maar maak de verhalen niet al te lang he!! maak de lange verhalen maar voor je boek :P Kuss